Subject: (VT2143) Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Halliste alevik, Mulgi vald, Viljandi maakond.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jun 2024 12:24:01 +0300

Tere!

Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Enefit AS

Projekt nr: VT2143

Projekti nimi: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine,
Halliste alevik, Mulgi vald, Viljandi maakond.

Projekti aadress: Halliste alevik, Mulgi vald, Viljandi maakond

Tehtavad tööd: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine

Projektiga seotud teed: 24172 Sultsi – Abja-Paluoja tee; 24188 Karksi-Nuia
– Halliste tee; 24224 Halliste – Rakista tee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900